הסייעות ישבתו ב'מודיעין עילית': "פחות משכר מינימום"

    אבי יעקב 1 Comment on הסייעות ישבתו ב'מודיעין עילית': "פחות משכר מינימום"

    מחאת סייעות ב'מודיעין עילית': גב' דיני כהן, סייעת בעיר מספרת על ההשבתה המתוכננת למחר: "בעידודם של כל רבני העיר יצאנו במחאה, אנחנו לא רוצים סייעות ללא מרץ שגוררות רגליים. מבחינתי עם כל ההשקעה זהו פחות משכר מינימום, זה סיוע בשכר של מאות משפחות אברכים ובני תורה. ממחר נחריף את המחאה, כל אחת באופן פרטי לא תבוא לעבודה – עד שיבוא השכר המגיע לנו"

    גן ילדים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גב' דיני כהן, סייעת ממודיעין עילית לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית' סיפרה על שביתת הסייעות בעיר המתוכננת למחר: "כל הסייעות מכל בתי הספר בעיר יצאו במחאה. אני מועסקת בשכר מינימום, אין שום דבר שיתמרץ אותי לעבוד. עם הרפורמה החדשה, צריך להעביר אותנו לאחריות העירייה"

    "בעידודם של כל רבני העיר יצאנו במחאה, אנחנו לא רוצים סייעות ללא מרץ שגוררות רגליים. מבחינתי עם כל ההשקעה זהו פחות משכר מינימום, זה סיוע בשכר של מאות משפחות אברכים ובני תורה. ממחר נחריף את המחאה, כל אחת באופן פרטי לא תבוא לעבודה – עד שיבוא השכר המגיע לנו"

    "ביום רביעי באו איתנו הרבה הורים, עם התלמידים ללשכת ראש העיר הרב גוטרמן. כל הלשכה נעדרו, כנראה חששו. גם ההורים מבינים שצריך סייעת שלא עצבנית. סייעות עושות עבודה שמורות לא עושות. אנחנו מכינות תוכניות, עוזרות לכיתות של תסמונת דאון, כיתות שילוב ועוד"

    מעיריית מודיעין עילית טרם התקבלה תגובה. נפרסמה לכשתתקבל

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לכן!!!!!!!תמשיכו ככה